Ashraf Sinclair Sudah Penat Belakon Sinetron

5:42 AM



Mengakui teruja melihatkan perkembangan industri perfileman di Malaysia, pelakon Ashraf Sinclair turut menyatakan hasratnya untuk kembali membintangi filem-filem tempatan di sini.

“Saya berminat untuk kembali membintangi filem-filem tempatan kerana banyak perkembangan terbaru dalam industri filem Malaysia. Lebih-lebih lagi saya lihat anak muda di Malaysia mempunyai idea-idea yang cukup bagus”
“Saya sendiri sangat teruja melihat hasil-hasil kerja pembikin filem tempatan. Berlakon dalam sinetron sungguh memenatkan kerana jadual penggambaran yang cukup lama sehingga jarang berjumpa keluarga. Rasanya saya sudah berlakon hampir 700 episod Sinetron setakat ini”
“Apabila saya berada di set penggambaran banyak perkara yang saya tidak terlepas atau tidak dapat buat. Terutamanya untuk bertemu keluarga dan perniagaan saya. Mungkin pertengahan tahun ini saya tidak mahu terlalu terlibat dengan Sinetron dan fokus pada filem pula,” kata Ashraf yang dipetik daripada portal Astro Awani
6- Ashraf Sinclair Penat Berlakon Sinetron? - ROTIKAYA
3- Ashraf Sinclair Penat Berlakon Sinetron? - ROTIKAYA
-rtky

You Might Also Like

0 comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Traffic