Doktor Ni Jumpa Wanita RESAH Di Wad. Bila Tanya. Jawapannya Sangat MENGEJUTKAN !!!

8:29 PM

Doktor Ni Jumpa Wanita RESAH Di Wad. Bila Tanya. Jawapannya Sangat MENGEJUTKAN !!! | Seperti diceritakan oleh FB Dr Kamarul Ariffin (LINK). Malam itu, aku nampak waris pesakit di kubikel belakang mundar-mandir sekitar katil. Macam orang tak tentu arah. Mungkin tak selesa bermalam di wad agaknya.

1

“Ada apa-apa saya boleh bantu?” tanyaku, cuba menawarkan bantuan.

“Dia ni lapar, tapi kaki saya dua-dua dah tak ada.” jawab pesakit yang kedua-dua belah kakinya dipotong akibat kencing manis itu.

“Oh! Saya boleh tolong belikan makanan.” ujarku.

“Bukan macam tu, doktor! Kaki saya dah tak ada, jadi dia nak hisap darah ikut mana?”

Tanpa berlengah lagi, aku segera tinggalkan pakcik dengan gadis berambut panjang mengurai itu.

Ingatkan gadis tu anak dia, rupanya……… KREDIT FB Dr Kamarul Ariffin (LINK)

2

P.S. 1 – Inilah Hasil Campuran Cuka Jalen Dan Softener Daia Yang Buat Ramai Suri Rumah TERSEYUM !!!
P.S. 2 – Inilah VIDEO JELAS Detik Penyanyi Dangdut POPULAR Maut DIPATUK Ular. Memang NGERI !!!
P.S. 3 – Kenapa Semut TAK HURUNG Coklat Cadbury Terbiar. Puncanya Sgt MENGEJUTKAN !!!
P.S. 4 – Inilah Cara HACK Whatsapp Pasangan Anda Dengan MUDAH Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 5 – 10 GAMBAR Bukti Lukisan Lawak GILA GILA Tahun 1993 Kini Jadi KENYATAAN !!!

The post Doktor Ni Jumpa Wanita RESAH Di Wad. Bila Tanya. Jawapannya Sangat MENGEJUTKAN !!! appeared first on SAYALUVISLAM.



Sumber : SAYALUVLISLAM

You Might Also Like

0 comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Traffic